• Uw organisatie verandert, verandert CRM mee?
  • Bedenken, bouwen & beheren
  • Be smart en houd je CRM systeem snel, veilig & up-to-date
  • Doeltreffend CRM beheer is essentieel

 

wij zoeken collegas UIT
 
 
 
 

 

Wat is uw uitdaging?

Uitdagingen komen we iedere dag tegen op de werkvloer. Hoe houden we de data schoon en actueel? Hebben alle werknemers hetzelfde doel voor ogen als we het hebben over het overtreffen van klantverwachtingen? Hoeveel kennis moet de IT afdeling hebben om de Customer Relationship Management software goed te kunnen onderhouden?
Uitdagingen waarbij het maken van de juiste keuzes van groot belang is op het functioneren van CRM binnen uw bedrijf. Als u uitdagingen heeft binnen sales, marketing of services waar u advies bij kunt gebruiken kunnen wij u wellicht een oplossing bieden. Wilt u hierover met ons van gedachten wisselen neem dan gerust contact met ons op.

  Wat is uw uitdaging?


 

wat is crm knop UIT
u gebruikt maar knop UIT
uw data is knop UIT
u heeft erp knop UIT
wij hebben een knop UIT
behoud van knop UIT

 

Zinnovation maakt het verschil door onze grote betrokkenheid en inlevingsvermogen. Op heldere en pragmatische wijze kijken wij welke verbeteringen bedrijven door kunnen voeren om de verwachtingen van hun klanten te overtreffen. Dat CRM software daarin een grote rol speelt is duidelijk maar die software is niet het doel van onze klanten. Wij bespreken het doel en de eisen en wensen van onze klanten uitvoerig. Door onze ruime ervaring bij veel diverse bedrijven kunnen wij daarom ook een adviserende rol op ons nemen. Bij al onze klanten mogen we na de implementatie ook het beheer op ons nemen waardoor onze betrokkenheid alleen maar meer wordt vergroot. Daardoor kunnen wij gezamenlijk met onze klanten optrekken in het verbeteren van de omzet, marges, efficiënt werken en besparen van kosten.

Het Zinnovation team bestaat uit collega’s met jarenlange ervaring in CRM implementaties, CRM ontwikkeling en CRM beheer. CRM beheer ondersteunen wij vanuit onze 24/7 bereikbare service desk. Er worden vooraf heldere afspraken gemaakt met onze klanten over de te verwachten ondersteuning. Dat doen wij o.a. middels een SLA (Software Level Agreement) of een strippenkaart.

Wij zijn een zeer gedreven club mensen die de ‘drive’ hebben het onderste uit de kan te halen voor onze klanten.