• Uw organisatie verandert, verandert CRM mee?
  • Bedenken, bouwen & beheren
  • Be smart en houd je CRM systeem snel, veilig & up-to-date
  • Doeltreffend CRM beheer is essentieel

Het beheer van CRM kunt u geheel of gedeeltelijk binnen uw eigen organisatie beleggen, of geheel of gedeeltelijk uit besteden. Wanneer u kiest voor gedeeltelijk uitbesteden is het van belang dat de partner die u kiest het kennisniveau binnen uw organisatie langzaam kan opbouwen, zodat u na verloop van tijd zelf het volledige beheer ter hand kunt nemen.

Indien u ervoor kiest om het beheer van uw CRM-omgeving volledig uit te besteden, is het van belang om vooraf een servicekader overeen te komen, zodat u weet welke ondersteuning u wel en ook niet kunt verwachten.

De inzet van externe CRM beheerspecialisten kan de belasting van uw eigen organisatie op het gebied van beheer minimaliseren. Daarbij bent u niet afhankelijk van de bezetting van uw eigen organisatie en kunt u de continuïteit en de kwaliteit van de gebruikersondersteuning voortdurend blijven garanderen:

  • Met een professionele eerste lijn support en call registratie.
  • Met oog voor de optimalisatie van implementatie en processen.
  • Met minder investeringen in scholing en bijscholing.
  • Met een kwalitatief hoogwaardige database.
  • Met goede communicatie naar de gebruikers.
  • Externe CRM-beheerders kunnen uw eigen mensen in de praktijk opleiden.

* = Verplichte velden
Betreffende:(*)
Vul hier uw opmerkingen en/of vragen in

Bedrijfsnaam(*)
Vul hier uw bedrijfsnaam in

Aanhef:(*)
Selecteer uw geslacht

Voornaam:(*)
Vul hier uw voornaam in

Tussenvoegsel:
Invalid Input

Achternaam:(*)
Vul hier uw achternaam in

Functie:
Vul hier uw functie in

Telefoon:(*)
Vul hier uw telefoonnummer in zonder streepje

E-mail:(*)
Vul hier uw e-mail adres in

Reactie via:(*)
Geef hier uw voorkeur aan

Verificatie:(*)
Verificatie:
RefreshGeen juiste invoer, probeer het nog eens

Volg ons!

Close

Klik hieronder en blijf geïnformeerd!