• Uw organisatie verandert, verandert CRM mee?
  • Bedenken, bouwen & beheren
  • Be smart en houd je CRM systeem snel, veilig & up-to-date
  • Doeltreffend CRM beheer is essentieel

Big data en neuromarketing worden als marketingtrends ervaren die echte kansen vertegenwoordigen voor marketeers om meer efficiëntie en extra toegevoegde waarde te leveren. Maar wat kan je als MKB’er nou met deze trends?

Voor marketeers is big data al lang een bekend begrip, maar voor de gemiddelde MKB’er die zelf zijn marketing en sales activiteiten moet organiseren, is dat vaak niet zo bekend. De meeste mensen hebben wel gehoord van de term ‘big data’, maar wat je ermee kunt is vaak nog onduidelijk. Big data is een modeterm om aan te duiden dat je veel gegevens uit meerdere ongestructureerde gegevensbronnen haalt en er gegevensanalyse op toepast. De grootste uitdaging is om zinvolle informatie uit de chaos te halen. Big data wat jij nog niet weet

Er zijn verschillende soorten data die we kunnen gebruiken om zo veel mogelijk van een ‘klant’, zoals een student, donateur of clubleden te weten te komen en op te slaan. Dat kan van heel basis, zoals contactgegevens, tot heel uitgebreide informatie die moet worden vastgelegd in bijvoorbeeld een CRM-systeem of Excel lijst.

Wilt u het volledige artikel 'Big data & CRM' lezen? Vul dan onderstaand formulier in en download het volledige artikel.

Download artikel 'Big data & CRM'

* = Verplichte velden
Aanhef:
Selecteer uw geslacht

Voornaam:(*)
Vul hier uw voornaam in

Tussenvoegsel:
Invalid Input

Achternaam:(*)
Vul hier uw achternaam in

Bedrijfsnaam(*)
Vul hier uw bedrijfsnaam in

Functie:
Vul hier uw functie in

Telefoon:(*)
Vul hier uw telefoonnummer in zonder streepje

E-mail:(*)
Vul hier uw e-mail adres in

Volg ons!

Close

Klik hieronder en blijf geïnformeerd!