• Uw organisatie verandert, verandert CRM mee?
  • Bedenken, bouwen & beheren
  • Be smart en houd je CRM systeem snel, veilig & up-to-date
  • Doeltreffend CRM beheer is essentieel

Vroeg of laat krijgt de CRM-beheerorganisatie vragen, wensen en behoeften op zijn bordje. Deze wensen moeten gevalideerd worden. Staat de investering in verhouding tot het resultaat?

Zoals bij iedere software toepassing houden ook CRM gebruikers altijd hun wensen en eisen, bijvoorbeeld:

  • Een koppeling met een web applicatie.
  • Het integreren van de contact center applicatie met CRM.
  • Het uitbreiden van de oplossing met een module die de kwaliteit van adressen monitort.
  • Het meenemen van de resultaten van e-mail campagnes in een apart veld in de CRM-applicatie.

Dit zijn voorbeelden van waardevolle suggesties die vanuit uw gebruikersorganisatie gesteld zullen worden aan uw CRM-beheerorganisatie. Suggesties die ervoor zorgen dat het CRM-systeem verbetert en het rendement van uw investering verhoogd.

Valideren en testen
Op het moment dat wensen binnenkomen is de eerste stap het valideren van deze functionele wensen. Staat de investering in verhouding tot het bedrijfsresultaat dat ermee geboekt kan worden? Kan er worden gewacht tot de leverancier met een nieuwe versie komt, waarin enkele nieuwe functionaliteiten zijn opgenomen? Uw CRM-beheerorganisatie zal antwoord moeten kunnen geven op deze vragen en de nieuwe functionaliteiten moeten kunnen testen. Zo bent u er zeker van dat de CRM-applicatie er beter van wordt, zonder dat de continuïteit van bestaande operaties in gevaar komt.

Helpdesk
Onderdeel van het prestatiebeheer is de helpdesk, de 1elijns support voor de gebruikers. Gebruikers melden hun vragen bijvoorbeeld bij de helpdesk, waar experts het incident afhandelen. Tevens zorgt de helpdesk voor registratie van deze vragen/incidenten en de wijze waarop deze zijn afgehandeld.

Volg ons!

Close

Klik hieronder en blijf geïnformeerd!