• Uw organisatie verandert, verandert CRM mee?
  • Bedenken, bouwen & beheren
  • Be smart en houd je CRM systeem snel, veilig & up-to-date
  • Doeltreffend CRM beheer is essentieel

Voor elke CRM supportbehoefte of applicatie ondersteuning is er een passende Software Level Agreement (SLA)

Als de CRM applicatie leidend is in het bedrijf kunt u het zich niet veroorloven dat de omgeving lange tijd buiten werking is. Bij ZinnovationCRM beheer bieden wij de mogelijkheid om een Software Level Agreement (SLA) af te sluiten. Met een SLA kunnen wij er bijvoorbeeld voor zorgen dat de CRM omgeving altijd op afstand in de gaten wordt gehouden. Ook is het mogelijk om responstijden af te spreken die bij het belang van de omgeving horen. Of het nou gaat om bug-fixes of eenvoudige aanpassingen, ons Beheerteam helpt u graag met allerlei beheer vragen.

Be smart en houd uw CRM omgeving snel, veilig en up-to-date met ZinnovationCRM beheer!

Bij ons beheerteam kunt u terecht voor ondersteuning bij problemen of storingen. Ons beheerteam helpt echter niet alleen met technische en/of functionele vragen en problemen die u zelf aandraagt. Zij zullen u ook proactief benaderen wanneer er zaken bij anderen geconstateerd of opgelost worden die ook voor uw omgeving relevant zouden kunnen zijn. Daarnaast controleren zij altijd de basis CRM applicatie op de laatste updates. Op die manier blijft uw CRM omgeving altijd snel, veilig en up-to-date!

Vragen en/of problemen kunnen op kantoortijden tussen 08.45 – 17.15 uur telefonisch worden doorgegeven aan het ZinnovationCRM beheerteam en 24 uur per dag, 7 dagen in de week per mail op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via de website homepage SLA-button.

Service Level Agreements (SLA’s)
Afspraken die wij met u maken over de soort en mate van ons beheer, leggen wij vast in zogenaamde Service Level Agreements (SLA’s). Zo weet u precies welke ondersteuning uvan ons kunt verwachten op het gebied van technisch applicatiebeheer, functioneel applicatiebeheer en incident- en changemanagement.

Applicatie-ondersteuning
Bij functionele en technische applicatie-ondersteuning onderscheiden we vier niveaus:

  • Brons – we geven advies
  • Zilver – we geven advies en ondersteunen op afstand bij de invoering
  • Goud – we geven advies en nemen de invoering voor onze rekening
  • Diamant – een volledig op wens gemaakte SLA

Welk beheer niveau voor u het meest geschikt is, is mede afhankelijk van de rol die het CRM systeem binnen uw bedrijfsprocessen speelt, de complexiteit van de implementatie en de competenties van uw eigen medewerkers. Naast de SLA voor Brons – Zilver – Goud is het dus ook mogelijk een Diamant SLA af te spreken die volledig is afgestemd op de eisen en wensen die bij uw organisatie past.


    Functioneel
  • Reactietijd ma/vr tijdens kantoortijden: 4 uur
  • Inbegrepen beheer p/mnd:
    4 uur
  • Documentatie per mail van de door ZinnovationCRM gegeven adviezen
  • Advies op het uitbrengen van
    changes binnen genoemde
    beschikbare aantal beheer uren.
  • ZinnovationCRM neemt geen
    verantwoordelijkheid voor de
    doorgevoerde change
     
     

  • Technisch
  • Reactietijd ma/vr
    tijdens kantoortijden: 4 uur
  • Inbegrepen beheer p/mnd:
    4 uur
  • Patch Management:
    ZinnovationCRM test de roll-up
    en stelt deze middels een e-mail
    notificatie beschikbaar
     
     
     
  • OTAP: ZinnovationCRM levert
    een procedure om de
    OTAP-omgevingen in sync te
    houden en adviseert de klant
    in het gebruik hiervan
     

    Functioneel
  • Reactietijd ma/vr tijdens kantoortijden: 4 uur
  • Inbegrepen beheer p/mnd:
    8 uur
  • Documentatie van de inrichting
     
  • Advies op het uitbrengen van
    changes binnen genoemde
    beschikbare aantal beheer uren.
  • ZinnovationCRM neemt
    mede-verantwoordelijkheid voor
    de gevolgen van de
    doorgevoerde change
     

  • Technisch
  • Reactietijd ma/vr tijdens
    kantoortijden: 4 uur
  • Inbegrepen beheer p/mnd:
    8 uur
  • Patch Management:
    ZinnovationCRM test de roll-up
    en assisteert jullie
    applicatiebeheerder bij het daadwerkelijk installeren ervan.
    U blijft verantwoordelijk voor
    de uitvoer van deze actie
  • OTAP: ZinnovationCRM is mede- verantwoordelijk voor het beheer
    van de OTAP-omgevingen en
    assisteert proactief bij het correct
    doorlopen van de beschreven
    OTAP-procedure

    Functioneel
  • Reactietijd ma/vr tijdens kantoortijden: 2 uur
  • Inbegrepen beheer p/mnd:
    16 uur
  • Documentatie van de inrichting
     
  • Advies op het uitbrengen van
    changes binnen genoemde
    beschikbare aantal beheer uren.
  • ZinnovationCRM neemt
    verantwoordelijkheid voor de
    gevolgen van de doorgevoerde
    change en heeft zitting in de
    Change Board van uw organisatie

  • Technisch
  • Reactietijd ma/vr tijdens
    kantoortijden: 2 uur
  • Inbegrepen beheer p/mnd:
    16 uur
  • Patch Management:
    ZinnovationCRM test de roll-up,
    assisteert deze bij jullie en is
    verantwoordelijk voor de
    gevolgen van deze installatie
     
     
  • OTAP: ZinnovationCRM draagt
    zorg voor de correcte uitvoer
    van de OTAP-procedure
     
     
     
Klik hier voor
Goud

    Functioneel
  • Reactietijd ma/vr tijdens kantoortijden: op wens gemaakt
  • Inbegrepen beheer p/mnd:
    volledig op wens gemaakt
  • Documentatie van de inrichting
     
  • Advies op het uitbrengen van
    changes binnen af te
    spreken aantal beheer uren.
  • ZinnovationCRM neemt
    verantwoordelijkheid voor de
    gevolgen van de doorgevoerde
    change en heeft zitting in de
    Change Board van uw organisatie

  • Technisch
  • Reactietijd ma/vr tijdens kantoortijden: op wens gemaakt
  • Inbegrepen beheer p/mnd:
    volledig op wens gemaakt
  • Patch Management:
    ZinnovationCRM test de roll-up,
    assisteert deze bij de installatie
    op locatie indien nodig en is
    mede-verantwoordelijk voor de
    gevolgen van deze installatie
     
  • OTAP: ZinnovationCRM draagt
    zorg voor de correcte uitvoer
    van de OTAP-procedure